MARHABA...TA'AL TA'AL...TAFADHAL...

Selasa, 18 Ogos 2009

Risau


Ahlan...Ahlan.....
Salam kasih sayang kepada semua pembaca....
Perasaan risau menghantui pikiran dengan gejala Virus hONEnONE yang tak guna tu. Golongan Kapitalis yang kejam ini membuatkan kita mendapat virus dan dengan 'bangga'nya mereka akan membuat keuntungan demi keuntungan untuk berada diatas dan mengurangkan bilangan penduduk dunia. Percaya atau tidak, itulah hakikatnya.
Teringatkan keluarga di Kampung yg berhadapan dengannya....Twinny katanya ok la bole pakai penutup mulut tapi si 'hero' tu mcm liat sikit...Umi macam biasa ler akan menjadi pendinding kepada semua.
Tapi dalam keadaan seluruh dunia dok gawat nih, setiap orang perlu menjaga kebersihan diri, cukup minum air yg bersih, kuatkan semangat (mental dan fizikal). So, bagi mereka yang gundah gulana tu, bertenang la...Insyallah semuanya akan kembali seperti biasa.
Marilah kita semua berdoa agar Allah menjauhkan kita daripada Virus ini supaya kita dapat menjalani ibadah di bulan Ramadhan dengan tenang dan bersemangat Insyalah.....
Ya Allah....ampunilah segala dosa kami yang telah, sedang dan akan kami lakukan dengan sedar atau tidak sedar. Hidayahkanlah kami dengan kekuatan kepada Mu Ya Alllah....Amin !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Datang le lagi yer....kalau nak ke Qatar most welcome to ctc Mat Yuih @ +9745400642